Zespół ds. Polickiego Budżetu Obywatelskiego przyjął protokół z weryfikacji i opiniowania wniosków z propozycjami zadań. Z 19 wniosków,
które wpłynęły w trakcie naboru, ze względu na braki formalne odrzucono 3 wnioski. Łącznie policzanie będą mogli oddać swój głos na 16 projektów  – 6 z terenów sołeckich oraz 10 z terenu Polic.

Wszystkie wnioski można przejrzeć i pobrać na stronie (http://www.bo.police.pl/wnioski.html), natomiast protokół zespołu z weryfikacji i opiniowania wniosków jest  dostępny do pobrania – (PROTOKÓŁ PDF)

Głosowanie na zakwalifikowane wnioski odbędzie się od 25 września do 13  października 2017 r.



 

 

 

TERMINY

1 maja – 16 lipca 2017 r.
– składanie wniosków z propozycjami zadań,

17 lipca – 10 września 2017 r.
– weryfikacja złożonych wniosków przez Zespół ds. budżetu obywatelskiego,

11 września 2017 r.
– najpóźniejszy termin ogłoszenia regulaminu losowania miejsc na karcie do głosowania oraz udostępnienia protokołu z weryfikacji zadań,

18 września 2017 r.
– najpóźniejszy termin publicznego losowania miejsc na karcie do głosowania,

25 września - 13 października 2017 r.
– głosowanie,

20 października 2017 r.
– ogłoszenie wyników głosowania.