Zespół ds. Polickiego Budżetu Obywatelskiego przyjął protokół z weryfikacji i opiniowania wniosków z propozycjami zadań. Z 19 wniosków,
które wpłynęły w trakcie naboru, ze względu na braki formalne odrzucono 3 wnioski. Łącznie policzanie będą mogli oddać swój głos na 16 projektów  – 6 z terenów sołeckich oraz 10 z terenu Polic.

Wszystkie wnioski można przejrzeć i pobrać na stronie (http://www.bo.police.pl/wnioski.html), natomiast protokół zespołu z weryfikacji i opiniowania wniosków jest  dostępny do pobrania – (PROTOKÓŁ PDF)

Głosowanie na zakwalifikowane wnioski odbędzie się od 25 września do 13  października 2017 r.



 

 

 

TERMINY

2 lipca – 14 września 2018 r.
– składanie wniosków z propozycjami zadań,

 

15 września – 31 października 2018 r.
– weryfikacja złożonych wniosków przez Zespół ds. budżetu obywatelskiego,

 

1 listopada 2018 r.
– najpóźniejszy termin ogłoszenia regulaminu losowania miejsc na karcie do głosowania oraz udostępnienia protokołu z weryfikacji zadań,

 

8 listopada 2018 r.
– najpóźniejszy termin publicznego losowania miejsc na karcie do głosowania,

 

15 listopada - 1 grudnia 2018 r.
- głosowanie,

 

10 grudnia 2018 r.
– ogłoszenie wyników głosowania.