W piątek zakończyliśmy przyjmowanie wniosków do Polickiego Budżetu Obywatelskiego na 2019 rok. Przez dwa i pół miesiąca wpłynęło do nas aż 25 wniosków! 6 z nich to wnioski z terenu sołectw, natomiast reszta to projekty dotyczące terenu miasta lub miasta i sołectw łącznie.

W trakcie terminu składania wniosków jeden z nich został wycofany. Jest to projekt pn. "Czujniki smogu". Wnioskodawca wycofał swój wniosek po rozmowach w Urzędzie Miejskim, ze względu na to, że Gmina będzie realizowała taki projekt w niedalekiej przyszłości. W takim wypadku do weryfikacji zostały 24 wnioski. Na ich sprawdzenie zespół Polickiego Budżetu Obywatelskiego ma czas do 31 października.

Dziękujemy za Wasze pomysły!



 

 

 

TERMINY

2 lipca – 14 września 2018 r.
– składanie wniosków z propozycjami zadań,

 

15 września – 31 października 2018 r.
– weryfikacja złożonych wniosków przez Zespół ds. budżetu obywatelskiego,

 

1 listopada 2018 r.
– najpóźniejszy termin ogłoszenia regulaminu losowania miejsc na karcie do głosowania oraz udostępnienia protokołu z weryfikacji zadań,

 

8 listopada 2018 r.
– najpóźniejszy termin publicznego losowania miejsc na karcie do głosowania,

 

15 listopada - 1 grudnia 2018 r.
- głosowanie,

 

10 grudnia 2018 r.
– ogłoszenie wyników głosowania.