Po wielu miesiącach przygotowań – Gmina Police startuje z Polickim Budżetem Obywatelskim. To od dawna oczekiwany program, który ma na celu umożliwienie Państwu uczestniczenia w wydatkowaniu pieniędzy z budżetu Gminy. Pracownicy Urzędu Miejskiego przygotowali procedury, dzięki którym do Państwa rąk trafi milion złotych, z przeznaczeniem na przedsięwzięcia mieszczące się w zadaniach samorządu gminnego na rok 2016. Wszystkie techniczne szczegóły znajdą Państwo na stronie internetowej www.bo.police.pl oraz w broszurach i na ulotkach. W razie jakichkolwiek wątpliwości – podajemy tam numery telefonów do naszych pracowników, którzy odpowiedzą na wszystkie pytania, dotyczące tego programu. 

Czytaj więcej...



 

 

 

TERMINY

2 lipca – 14 września 2018 r.
– składanie wniosków z propozycjami zadań,

 

15 września – 31 października 2018 r.
– weryfikacja złożonych wniosków przez Zespół ds. budżetu obywatelskiego,

 

1 listopada 2018 r.
– najpóźniejszy termin ogłoszenia regulaminu losowania miejsc na karcie do głosowania oraz udostępnienia protokołu z weryfikacji zadań,

 

8 listopada 2018 r.
– najpóźniejszy termin publicznego losowania miejsc na karcie do głosowania,

 

15 listopada - 1 grudnia 2018 r.
- głosowanie,

 

10 grudnia 2018 r.
– ogłoszenie wyników głosowania.